Meer interactie met bezoekers zorgt voor meer klanten! - Meer nieuwe klanten door meer interactie!

Meer interactie met bezoekers zorgt voor meer klanten!

Meer klanten aantrekken & een betere klantbeleving bieden kun je realiseren door meer interactie via chat en e-mail!

Dit kun je niet alleen, dit moet je doen om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf een betere kans krijgt om te overleven. Dat klinkt dramatisch, maar nog geen 15 jaar geleden waren de meeste winkeliers aan het klagen over webshops.

Het was niet eerlijk, de webshops zouden geen kwaliteit en service leveren en zouden het niet overleven. En kijk nu eens in de winkelstraten, nog nooit hebben er meer winkelpanden leeggestaan als nu.

En inmiddels zijn de winkeliers erachter dat ze mee moeten gaan met hun tijd. Veel winkeliers hebben het helaas niet overleefd. Anderen zijn met hun tijd meegegaan en hebben de nieuwe mogelijkheden om geld te verdienen aangegrepen. Om te overleven, om te groeien.
<2%
Eerste bezoekers wordt klant
>95%
Bezoekers komt nooit meer terug
>60%
Heeft voorkeur voor eerste contact via chat 

Wat betekent dit voor jullie bedrijf?

Als je wilt groeien moet je meer interactie én contactmomenten realiseren.

Om efficiënter te groeien moet je zorgen voor zoveel mogelijk contactmomenten met jouw (online of offline) bezoekers en klanten. Daarbij is het niet alleen belangrijk dat je gezien wordt, maar ook dat je iedere keer de conversatie aan gaat en zoveel mogelijk waarde levert.

Iemand die nog op zoek is naar een oplossing (Aware), heeft een andere begeleiding nodig, dan degene die al bezig is (Subscribe) met een short list van 3 bedrijven.

In dit hele proces kan jouw bedrijf zich onderscheiden door meer contactmomenten en betere interacties, op het juiste moment aan te gaan.

Geen tijd voor? Automatisering helpt je hierbij!

Waar kunnen wij jullie bij helpen?

Ieder moment dat iemand iets van jouw bedrijf ziet noemen we een contactmoment. Een bezoek aan jullie website, een social media bericht, een advertentie, een YouTube filmpje, een informatieve e-mail, etc.

Bij een interactie gaat iemand een stap verder door daadwerkelijk iets te doen met dat contactmoment. Iedere interactie maakt de kans veel groter dat er business uitkomt.

Regelmatig interactie met jouw bedrijf realiseren, zorgt ervoor dat klanten niet weglopen, meer gaan besteden en jouw bedrijf gaan aanbevelen. Maar het vergroot dus ook de kans enorm dat een potentiële klant uiteindelijk voor jullie bedrijf kiest.

Wij kunnen jullie helpen om onderstaande mogelijkheden optimaal in te zetten om meer contactmomenten en interacties te realiseren.



>

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten