Hoe krijg je meer bezoekers? - Meer nieuwe klanten door meer interactie!

Hoe krijg je meer bezoekers?

Is dit een vraag die bij jullie regelmatig (of misschien wel dagelijks) door het hoofd spookt? Jullie zijn niet de enige. Zonder bezoekers ga je niets verkopen.

Zouden jullie ook meer bezoekers naar jullie website willen trekken? Wil je ontdekken hoe kun je dat het beste doen? Via LinkedIn, Facebook, Instagram, Pinterest of Youtube? Gratis of met adverteren? Of is SEO het magische woord?

Veel bedrijven zijn vooral gericht op het genereren van zoveel mogelijk verkeer naar hun website. In de hoop dat er dan ook meer verkocht gaat worden.

Maar let op! Ondanks dat je echt wel bezoekers nodig hebt.... meer bezoekers naar de website krijgen is voor jouw bedrijf misschien niet de beste manier om meer omzet te genereren. 

Wil je meer weten? Lees dan snel verder.

Hoe krijg je meer leads?

Krijgt jullie website voldoende bezoekers, maar denk je dat de website meer leads op zou moeten leveren? Die kans is groot!

Meer dan 90% van de websites laat namelijk belangrijke verkoopkansen liggen.

Voor veel ondernemers is hun website slechts het digitale reclamebord voor wat zij kunnen leveren. Helaas worden de meeste bezoekers van deze reclameborden nooit klant.

Heel veel websites zijn voor bezoekers namelijk niet inspirerend genoeg, ondanks dat ze er prachtig uit zien. En dus klikken bezoekers door naar de concurrenten, in de hoop dat ze daar wel de informatie of connectie vinden waar ze naar op zoek zijn.

In de meeste gevallen bieden de websites onvoldoende interactie mogelijkheden om betrokkenheid bij de bezoeker te creëren... Laat staan dat ze een goed doordacht onderdeel zijn van de Marketing Funnel.

Hoe krijg je meer klanten?

Jullie website kan veel meer zijn dan een simpel reclamebord. Met de juiste inrichting kan het zelfs een hele efficiënte verkoopassistent worden. Die voor jullie bedrijf kostbare verkooptijd gaat besparen.

Het kan er voor zorgen dat jullie meer gekwalificeerde, warme leads gaan krijgen. Het kan er ook voor zorgen dat jullie sneller en meer gaan verkopen. Maar het gaat er zeker voor zorgen dat jullie leads en klanten beter bediend worden.

Er is heel veel concurrentie, in bijna iedere markt. De bedrijven die voorop lopen kennen de "Rule of seven" en passen deze succesvol toe.

Volgens de "Rule of seven" heeft een potentiële klant minstens 7 contactmomenten nodig voordat ze overwegen om met een nieuwe leverancier in zee te gaan.

En in grote organisaties zijn er wellicht nog meer contactmomenten nodig, mèt meerdere contactpersonen.

Hoe zorg je daarvoor? 7 of meer salesbezoeken? Of kun je één en ander automatiseren zodat je jouw prospects en leads optimaal gaat begeleiden in hun beslissingsproces?

Dit proces kun je goed beïnvloeden met een optimaal ingerichte funnel. Meer weten over marketing en sales funnels en wat die toe kunnen voegen aan jullie bedrijf? Neem dan eens contact op.

Hoe ga je meer verkopen?

Het verkoopproces optimaliseren en automatiseren kan er voor zorgen dat je sneller en vaker gaat verkopen aan dezelfde klanten.

Maar het gaat er zeker voor zorgen dat jouw leads en klanten beter bediend worden.

Er is heel veel concurrentie, in bijna iedere markt. De bedrijven die voorop lopen, zorgen ervoor dat zij hun klanten optimaal bedienen met precies dat wat zij nodig hebben.

Een paar vragen voor jou:

  • Weet jij welke bedrijven jouw website hebben bezocht? 
  • Weet jij waarom ze geen klant zijn geworden? 
  • Hebben ze contactgegevens achtergelaten zodat jij ze nog een keer kunt benaderen?
  • Bouw jij al automatisch relaties met jouw leads?

Wij helpen je graag

Bijna alle ondernemers die we spreken willen graag groeien met hun bedrijf. Maar door de dagelijks drukte is er vaak te weinig tijd om heel actief bezig te zijn met het genereren van nieuwe leads en/of klanten. 

Samen kijken naar de groeikansen van jullie bedrijf geeft heel veel inspiratie. Voor jullie en voor ons. Wij helpen jullie graag om meer klanten aan te trekken en meer omzet te behalen.

Graag willen we jullie ook inspireren.

Zullen we eens kijken waar de verkoopkansen voor jullie bedrijf blijven liggen? Laten we beginnen bij jullie website.

Geheel vrijblijvend. De tips die we geven mogen jullie ook gebruiken om met jullie eigen webdesigner in gesprek te gaan. Al moet je je dan misschien afvragen waarom hij/zij niet met jullie in gesprek is gegaan om jullie resultaten te verhogen.

Wil jij verder groeien met jouw bedrijf? Laten we dan eens met elkaar sparren. Tot nu zijn alle ondernemers die we spreken verbaasd over de mogelijkheden die online marketing met zich meebrengen als je weet waar je mee bezig bent.

Johan van der Hulst - oprichter UW Marketing Team


>

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten